Media Landscape ČR 2010
Obsáhlá studie mapující tržní prostředí v České republice se zaměřením na mediální trh. Obsahuje tyto okruhy: základní ekonomické ukazatele České republiky, přehled mediálního prostředí, odhad vývoje mediální inflace, analýza finančních výdajů do médií, detailní zhodnocení jednotlivých mediálních prostředků (televize, tisk, rozhlas, out of home, kino, internet), jejich vývoj a porovnání, problematika digitalizace, budoucnost médií, informace o životním stylu obyvatel České republiky a vybraných klíčových skupin se zaměřením na osobnostní profil a hodnotový systém, vývoj spotřebního chování a vztahu k reklamě, médiím, trávení volného času, praktický mediální slovníček nejpoužívanějších mediálních ukazatelů, popis datových zdrojů pro mediální výzkumy.
Kód: |
10715041002 |
Cena bez DPH: |
4 125 Kč |
Cena s DPH: |
4 950 Kč |
|
|
Kraj: |
celá ČR |
Médiatypy: |
TV, Tisk, OOH, Kino, Rozhlas, Internet |
Jazyk: |
čeština |
Charakter studie: |
grafy, tabulky, popis |
Počet stran: |
344 |